Wednesday 28 December 2016

Pengedar Shaklee Terbaik Di kawasan Seri Manjung, Sitiawan dan Lumut, Perak

Pengedar Shaklee Terbaik Di kawasan Seri Manjung, Sitiawan dan Lumut, Perak

Assalammualaikum semua.....
  
Saya nak tanya : Apa khabar semua orang Manjung/Sitiawan/Lumut?

Hari ini saya ada berita baik untuk uols terutama kepada penduduk sekitar Seri Manjung Perak. 

Kini pencinta-pencinta Shaklee di sekitar Seri Manjung, Sitiawan dan Lumut boleh dapatkan khidmat COD dengan cepat dan pantas. Boleh hubungi saya seperti biasa dan penghantaran akan dilakukan oleh saya bersama dengan suami saya.

Untuk pencinta-pencinta Shaklee di seluruh Malaysia seperti biasa urusan penghantaran dilakukan oleh Pos Laju dan Gdex Express.
Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:
♥ WHATSAPP: 0194277708
Sila klik LIKE utk info terkini.  
Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.

No comments:

Post a Comment